Saturday 14 January 2012

i'm that girl

assalamualaikum..jgn ckp hello sbb setiap kali ade hello mesti ade bye..harap faham..harini saya balik dgn membawa 20 usul untuk disiapkan..dgn redanya saya terima.. dan OF KOS LA KENE SIAPKAN..tgh mencari mencari dan mencari sampai la akhirnya kena bwk semua usul2 ni jadikan dlm 1 fail..alhamdulillah belum siap lagi..songlap org punya pon x leh gak..so cari la senidiri..semakin sukar semakin senang ..alright..inilah kesannya masuk debat..mesti ade komitmen yg tinggi..jati diri..mesti tinggi ..owhh that' for sure..alright3..jgn men2 lagi..thn dpn pmr..n bila2 je aku boleh naik sidang..NAIK SIDANG KEBENDENYE !! pgi dpn terus blank..ohhh no.. okayyy..that's the first step ..ish tapi memang ntah pape la akuu kat dpn uhh..okayy..semua org kata untungla dpt 5 ringgit..okayy3..memang untung  la kan..dgn ntah pape la blank dye kt dpn uhh..tapi..itu la pengalaman untuk bersidang nnti or lain2 hari aku naik pentas..seperti yg nabi muhammad kata''rugilah kpd mereka yg berbuat salah 2 kali''....harap faham..wehh byk usul kne siapkan..ni baru masuk x thu lagi yg da expert kne wt ape..x pe2..belom cuba belum tahu.. ini la name nye cabaran yg harus kita redah dgn sabar dan tabah..hokayy disni saja yg aku boleh type .. sudah la tu..let bygone be bygone..perbetulkan ape yg x perfect right?? ALRIGHT2..assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment